HTML

Utolsó duma

  • Newzoli: Előbb láttam a filmet amit szeretek...aztán elolvastam a 2 könyvet...amit IMÁDOK!!Számomra totál é... (2011.07.30. 12:51) Alice Csodaországban
  • Shyllard: :D Eddig észre sem vettem ezt, pedig láttam már a trailert :) Mindenesetre a film várós és a Muse ... (2011.04.17. 19:47) Crazy, Stupid, Love trailer
  • Shyllard: Csodálkozok, hogy a készítők komolyan elhiszik, hogy ez a film sikeres lesz. Jesszus, hiszen ebben... (2011.04.17. 19:26) Kinek a pap...
  • milliliteratura: van benne pár jó snitt. remélem, nem ez az összes a filmben. ha nem lesz a gagyi a sztori, még jó ... (2011.04.16. 10:31) Majmok előzetese
  • LtGlove: Na de, hogy Heimdall fekete... Tipikus amerikai film. (2011.03.22. 21:28) Thor és a haverok
  • Utolsó 20

Friss élmény

Info

Firefoxszal ajánlott, de Google Chromemal se csúnya. Kérdés, válasz, unalom esetén: porcsina (kukac) gmail (pont) com

 

Brigantyk + Hajsza a föld alatt

2009.09.26. 17:28 :: mozinauta

Becstelen brigantyk: Stílusos, szórakoztató, brutális Tarantino film, megtömve kiváló színészekkel és alakításokkal. Az év egyik legjobbja. Apró szépséghiba, hogy a jeleneteket legtöbbször túlhúzták. Ha minden párbeszédből lenyesik a fölösleges részeket, akkor talán nem érezné olyan hosszúnak az ember. Összességében egy fergeteges moziélmény a felemás szezon végén.

Hajsza a föld alatt: Egy metrórablós film, ami elcsépelt témája ellenére igyekszik kerülni a közhelyeket. Az egyszemélyes szuperkommandó beküldése helyett, itt a reálisabb oldaláról közelítik meg az eseményt. Itt nincs "Nem tárgyalunk terrosristákkal." helyette a "Fizetünk, csak ne öld meg az embereket." van. Denzel Washington és John Travolta remek választás volt erre a mondhatni párharcra, mivel a film leginkább a kettőjük eszmefuttatásairól szól. Ez egy remake, aminek nem láttam az eredetijét, így gond nélkül mondhatom, hogy remek munka. Nem a sokszor nézős fajta, de egyszer mindenképp megéri.

6 komment

Címkék: vélemény a föld alatt hajsza becstelen brigantyk

A bejegyzés trackback címe:

https://mozinauta.blog.hu/api/trackback/id/tr761397196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wishperray 2009.09.26. 17:54:02

ááh a brigantik az classic film..:D nagyon tetszett még moziünnep keretében toltuk le gijoe-val együtt hát az nem tetszett.:D
de ez a film tele kegyetlen jó színészekkel meg pitt akcentusa, és a német tiszt az mindent visz:D

mozinauta · http://mozinauta.blog.hu/ 2009.09.26. 19:01:52

Én is akkor néztem.. és Pitt meg Waltz tényleg nagyon értenek a színészkedéshez.

Shyllard 2009.09.26. 19:22:59

Nálam a brigantyk élvezhetőségét főleg a hosszú monológok adták. Dehát kinek mi :D
A mi városunkban viszont sajnos nem adták a moziünnepen, így kénytelen voltam letölteni :(

mozinauta · http://mozinauta.blog.hu/ 2009.09.26. 19:27:41

Tarantinot leginkább a szövegei miatt szeretjük, és ez erre a filmre is igaz, de itt néha becsúszott pár felesleges rész. Pl. nekem a kocsmás jelenet már túl hosszú volt.

alibabaesanegyvenhattyu · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.09.30. 12:46:55

Vétó.
A Becstelen Briganty csalódás mindazoknak, akik történelmi eseményeket hűen követő művet várnak. Másoknak a végkifejlet szimpatikus lesz. Ráadás, hogy Bradnak nem áll jól a rossz fiú szerep.

Shyllard 2009.10.03. 21:56:28

Tegnap néztem meg a Hajsza a föld alattot, és engem nem nyűgözött le túlságosan. Travolta fantasztikusan játszott benne, csak sztem túl keveset szerepelt, így eléggé el lett nyomva a karaktere. De a többi sem tetszett, főleg Washington játéka, emrt egész idő alatt úgy éreztem, hogy mintha ezt a kifejezést láttam volna már valamikor. Mert a többi filmjénél ezek bejöttek, de itt nem, mivel nem egy kőkemény zsarut, vagy éppen maffiavezért játszott. Nálam csúnyán bukott a film.
süti beállítások módosítása