HTML

Utolsó duma

  • Newzoli: Előbb láttam a filmet amit szeretek...aztán elolvastam a 2 könyvet...amit IMÁDOK!!Számomra totál é... (2011.07.30. 12:51) Alice Csodaországban
  • Shyllard: :D Eddig észre sem vettem ezt, pedig láttam már a trailert :) Mindenesetre a film várós és a Muse ... (2011.04.17. 19:47) Crazy, Stupid, Love trailer
  • Shyllard: Csodálkozok, hogy a készítők komolyan elhiszik, hogy ez a film sikeres lesz. Jesszus, hiszen ebben... (2011.04.17. 19:26) Kinek a pap...
  • milliliteratura: van benne pár jó snitt. remélem, nem ez az összes a filmben. ha nem lesz a gagyi a sztori, még jó ... (2011.04.16. 10:31) Majmok előzetese
  • LtGlove: Na de, hogy Heimdall fekete... Tipikus amerikai film. (2011.03.22. 21:28) Thor és a haverok
  • Utolsó 20

Friss élmény

Info

Firefoxszal ajánlott, de Google Chromemal se csúnya. Kérdés, válasz, unalom esetén: porcsina (kukac) gmail (pont) com

 

Trópusi Vihar

2008.09.28. 18:07 :: mozinauta

A mostani moziünnepre betervezett filmek közül a Trópusi Vihart vártam a legjobban. Erről olvastam jó kritikákat, és egy jó röhögéssel legjobb lezárni az ünnepet. Ez szerencsére maradéktalanul meg is volt. A film az, amire számítottok: 107 percnyi hülyülés. Én már akkor behugyoztam, mikor még csak a fake trailereket adták az elején. Maga az ötlet is nagyon jó volt szerintem.

A történet annyi, hogy minden idők legdrágább háborús filmjét akarják leforgatni, de a színészek közül senki se veszi komolyan az egészet, ezért bedobják őket dzsungel közepére. Eleinte, azt hiszik, hogy minden rendben megy, és a filmet forgatják, de lassacskán rá kell döbbeniük, hogy tévedtek.
A színészek...hát igen a színészek. A casting szerintem annyi volt, hogy kiválasztották hollywood legnagyobb (jó értelemben vett) barmait, és kitaláltak nekik egy sztorit. Nekem bejött. Szívem szerint mindegyiknek adnék egy Oscart. Najó, annyira azért nem voltak jók (meg persze ottvan még Heath Ledger). De Tom Cruiseban most kellemesen csalódtam. Nagyon jól adta, a túlpénzelt hollywoody hülyét. Van a filmben pár eröltetett poén, de szerencsére nem túl sok. A sok filmes utalás nekem külön jó volt, mert jobban érti az ember a viccet, ha egy olyan filmen röhögnek amit már látott.

"Never go full retard. You don't buy that? Ask Sean Penn, 2001, "I Am Sam." Remember? Went full retard, went home empty handed..."

Néhány párbeszéd olyan volt, hogy szerintem tuti beszívva írták. Ennyi baromságot nem lehet kitalálni:) Ezt a filmet azért csinálták, hogy végigröhögjék a forgatást, és bemutassanak hollywoodnak. Ha szeretitek a benne szereplő színészeket, mindenképpen nézzétek meg. Összehoztak egy jó kis akcióvígjátékot.

Na számomra ezzel a filmmel véget ért a Moziünnep. Most, nem akartam túlzásba vinni, ezért csak négy filmet nézet. Jövőre minimum 5 lesz:) Többi moziünnepes írás: Wall-e, Hellboy 2 és Star Wars.

4 komment

Címkék: vélemény film mozi vihar trópusi moziünnep

A bejegyzés trackback címe:

https://mozinauta.blog.hu/api/trackback/id/tr88685881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu 2008.09.28. 19:41:52

Szinkronosan ment a moziba, tehát nem kellene angolul idézni szerintem:)
A film számomra az év egyik legjobbja, rögtön a második az Indy 4 után

mozinauta · http://mozinauta.blog.hu/ 2008.09.28. 21:46:13

Ja, szinkronosan ment, de a magyar szövegre nem 100%-osan emlékszem , és ha azt elrontanám, akkor azért kötnél belém:D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.09.29. 12:08:47

Nem kötöttem beléd, csak megjegyeztem:)

Shyllard 2009.01.05. 17:10:32

Nálam a TDK után ez a 2. legjobb film a 2008-asak közül! És pont a kedvenc poénomat tetted be :D
süti beállítások módosítása