HTML

Utolsó duma

  • Newzoli: Előbb láttam a filmet amit szeretek...aztán elolvastam a 2 könyvet...amit IMÁDOK!!Számomra totál é... (2011.07.30. 12:51) Alice Csodaországban
  • Shyllard: :D Eddig észre sem vettem ezt, pedig láttam már a trailert :) Mindenesetre a film várós és a Muse ... (2011.04.17. 19:47) Crazy, Stupid, Love trailer
  • Shyllard: Csodálkozok, hogy a készítők komolyan elhiszik, hogy ez a film sikeres lesz. Jesszus, hiszen ebben... (2011.04.17. 19:26) Kinek a pap...
  • milliliteratura: van benne pár jó snitt. remélem, nem ez az összes a filmben. ha nem lesz a gagyi a sztori, még jó ... (2011.04.16. 10:31) Majmok előzetese
  • LtGlove: Na de, hogy Heimdall fekete... Tipikus amerikai film. (2011.03.22. 21:28) Thor és a haverok
  • Utolsó 20

Friss élmény

Info

Firefoxszal ajánlott, de Google Chromemal se csúnya. Kérdés, válasz, unalom esetén: porcsina (kukac) gmail (pont) com

 

A Sötét Lovag élmény

2008.08.06. 19:02 :: mozinauta

A Cinema magazin júliusi  száma volt a 200. amit az újság fennállása óta kiadtak. Eme jeles alkalom örömére szerveztek egy remek partit, aminek a fénypontja A Sötét Lovag premier előtti vetítése volt. Szerintem, igazából premier előtti előtti vetítés volt, mivel az igazi premier előtti csak szerdáról csütörtökre virradó éjféltől látható. Na mindegy.

Azt tudni kell a Sötét Lovagról, hogy egyelőre vezet az IMDB top 250-es listáján. Ami azt jelenti, hogy a nézők szerint ez minden idők legjobb filmje. Az én véleményem az, hogy akár igazuk is lehet, vagy ha nem is a legjobb film, de nagyon közel áll hozzá.

Amerikában július 18-án startolt a film és megdöntötte a bevételi rekordok nagy részét + jó kritikákat kapott. Ezért is voltak nagy elvárásaim és azt vártam, hogy mikor jön el a pillanat mikor azt mondhatom, hogy az embereknek igaza volt. Egy óra után  még nem tudtam  eldönteni...Kettőnél már sejtettem...A stáblista elején még nem tudtam megszólalni...Mire feleszméltem annyit tudtam mondani, hogy: "Ez nagyon nagy volt!" Magyarul az embereknek igazuk volt.

A történetet nagyon jól megírták, az akciójelenetek tökéletesek és a színészek rátesznek még öt lapáttal. Lehet, hogy nem ez minden idők legjobb filmje, de Heath Ledger alakítása a legjobb amit valaha láttam. Olyan Jokert alkotott aki hű ellenfele Batmannek, és mindenki fél tőle. Joker egy elmebeteg, de valamilyen szinten zseni. Persze nem a megszokott zseni, de tudja mit akar, és azt, hogy tudja elérni. Aaron Eckhart tökéletes választás volt Harvey Dent és Kétarc szerepére. Dentként hősiesen küzd a bűnözés ellen, Kétarcként meg átérezzük a fájdalmát és tudjuk, miért teszi azt amit tesz. Christian Baleről szerintem semmit se kell mondanom. Ő az első filmben is jól hozta a szerepét, most meg még inkább.

Azért voltak dolgok amik nem tetszettek. Például Madárijesztő visszatérése. Mármint az nem is volt visszatérés. Fölösleges volt, és csak azért csinálták, hogy becsalogassák a mozikba a fanatikus Madárijesztő rajongókat. A másik pedig Kétarc rövid szereplése ebben a filmben. Harvey Dent volt a film ¾ részében.

Amit szerintem a legjobban megcsináltak az Batman és Gotham city kapcsolata. Nem akarom részletezni, inkább ti tapasztaljátok meg. Ha én pontoznék biztos max pontot adnék a Sötét Lovagnak. Nézzétek meg!

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény kritika film mozi the dark élmény batman lovag sötét knight

A bejegyzés trackback címe:

https://mozinauta.blog.hu/api/trackback/id/tr37603931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása