HTML

Utolsó duma

  • Newzoli: Előbb láttam a filmet amit szeretek...aztán elolvastam a 2 könyvet...amit IMÁDOK!!Számomra totál é... (2011.07.30. 12:51) Alice Csodaországban
  • Shyllard: :D Eddig észre sem vettem ezt, pedig láttam már a trailert :) Mindenesetre a film várós és a Muse ... (2011.04.17. 19:47) Crazy, Stupid, Love trailer
  • Shyllard: Csodálkozok, hogy a készítők komolyan elhiszik, hogy ez a film sikeres lesz. Jesszus, hiszen ebben... (2011.04.17. 19:26) Kinek a pap...
  • milliliteratura: van benne pár jó snitt. remélem, nem ez az összes a filmben. ha nem lesz a gagyi a sztori, még jó ... (2011.04.16. 10:31) Majmok előzetese
  • LtGlove: Na de, hogy Heimdall fekete... Tipikus amerikai film. (2011.03.22. 21:28) Thor és a haverok
  • Utolsó 20

Friss élmény

Info

Firefoxszal ajánlott, de Google Chromemal se csúnya. Kérdés, válasz, unalom esetén: porcsina (kukac) gmail (pont) com

 

Cameron meg a pénz

2010.07.11. 18:42 :: mozinauta

Még régebben írtam, hogy James Cameron újra mozikban akarja nyomatni az Avatart, mert még van benne pénz. Persze parasztvakításnak bedob 8 percet és ráfogja, hogy ezért megéri újra megnézni. Már első olvasatra is felhúzott ez a leplezetlen pénzéhség, de a linkelt cikk után már szavakhoz se jutok. Ezt olvassátok.
 

3 komment

Címkék: film mozi cameron

A bejegyzés trackback címe:

https://mozinauta.blog.hu/api/trackback/id/tr692144892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LtGlove 2010.07.12. 10:31:50

Ezzel sajnos nem tudok egyet érteni. Ha jobban belegondolsz, ha lenne egy aranytojást tojó tyúkod, amit már tizenéve nevelgettél, mire elkezdett tojni, akkor addig tojatnád, amíg jön belőle.
Azt, hogy újból vetítik majd a moziban, lehet egyet érteni és bírálni, de úgyis a bevétel fogja eldönteni, hogy érdemes volt-e. Én is biztos megjátszottam volna.
Én is olyan szívesen találnék ki olyasmit, ami több tízmillió embert érdekel és mindenki csak 1 ezrest adna érte.

Shyllard 2010.07.12. 10:49:13

A film maga semmit sem ér, csak a technika miatt hoz ennyit :S Ink adta volna oda Cameron vki tehetségesnek ezt a technológiát, azt kaphattunk volna egy látványos, de jó filmet....

LtGlove 2010.07.12. 15:53:34

Szó se róla, nekem se tetszik a Hupikék Apacsok, ettől függetlenül adott egy nagy lökést a filmiparnak és az általa keltett hullámokon elúszkál még pár film, csak azért mert 3D. Tudták ezt a stúdiók, nem hiába időzítették a 3D megjelenéseiket a "nagy bumm" után, még akkor is ha csak "tűzijáték" is volt. De ha megnézed hány ember gyűlik össze megnézni egy tűzijátékot, akkor nincs mit csodálkozni.
süti beállítások módosítása