Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Utolsó duma

  • Newzoli: Előbb láttam a filmet amit szeretek...aztán elolvastam a 2 könyvet...amit IMÁDOK!!Számomra totál é... (2011.07.30. 12:51) Alice Csodaországban
  • Shyllard: :D Eddig észre sem vettem ezt, pedig láttam már a trailert :) Mindenesetre a film várós és a Muse ... (2011.04.17. 19:47) Crazy, Stupid, Love trailer
  • Shyllard: Csodálkozok, hogy a készítők komolyan elhiszik, hogy ez a film sikeres lesz. Jesszus, hiszen ebben... (2011.04.17. 19:26) Kinek a pap...
  • milliliteratura: van benne pár jó snitt. remélem, nem ez az összes a filmben. ha nem lesz a gagyi a sztori, még jó ... (2011.04.16. 10:31) Majmok előzetese
  • LtGlove: Na de, hogy Heimdall fekete... Tipikus amerikai film. (2011.03.22. 21:28) Thor és a haverok
  • Utolsó 20

Friss élmény

Info

Firefoxszal ajánlott, de Google Chromemal se csúnya. Kérdés, válasz, unalom esetén: porcsina (kukac) gmail (pont) com

 

Előzetes özön

2009.12.26. 23:23 :: mozinauta

Az elmúlt pár nap alatt rengeteg trailer halmozódott fel. Vannak elég érdektelenek - mint például a Szex és NY 2 vagy a Karakte Kid remake - de Kevin Smith zsarukomédiája még jól is elsülhet. Emellet debütált a Repo Men, a Frozen és a Knight & Day előzetese is.

Szóval Kevin Smithnek volt egy Couple of Dicks nevű projektje, de Amerikában nagyon érzékenyek az ilyen címekre, ezért Cop Outra változtatták.

Will Smith fiával és Jackie Channel készül az új Karate kölyök. Nem látom sok értelmét, de szerintem mások sem.

 

Jövőre egy Repo Men című alkotás is jön, aminek az előzetesében elfelejtették megemlíteni, hogy 2008-ban már megcsinálták ezt a filmet. Csak az rock opera volt. Ha nem hiszitek: Repo! The Genetic Opera.
 

 

Szex és New York 2. Én azt hittem, hogy az első se érdekelt senkit. Erre tessék.

 

Egy thriller a sífelvonón ragadásról. Nem tűnik túl cslekményesnek. Talán DVD jó móka lesz.

Végül Tom Cruise és Cameron Diaz vállvetve hülyülnek egy kém/akciófilm paródia szerűségben. Knight & Day.

Szólj hozzá!

Címkék: és szex karate ny & men day knight kid out repo frozen cop

A bejegyzés trackback címe:

https://mozinauta.blog.hu/api/trackback/id/tr91625294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása