HTML

Utolsó duma

  • Newzoli: Előbb láttam a filmet amit szeretek...aztán elolvastam a 2 könyvet...amit IMÁDOK!!Számomra totál é... (2011.07.30. 12:51) Alice Csodaországban
  • Shyllard: :D Eddig észre sem vettem ezt, pedig láttam már a trailert :) Mindenesetre a film várós és a Muse ... (2011.04.17. 19:47) Crazy, Stupid, Love trailer
  • Shyllard: Csodálkozok, hogy a készítők komolyan elhiszik, hogy ez a film sikeres lesz. Jesszus, hiszen ebben... (2011.04.17. 19:26) Kinek a pap...
  • milliliteratura: van benne pár jó snitt. remélem, nem ez az összes a filmben. ha nem lesz a gagyi a sztori, még jó ... (2011.04.16. 10:31) Majmok előzetese
  • LtGlove: Na de, hogy Heimdall fekete... Tipikus amerikai film. (2011.03.22. 21:28) Thor és a haverok
  • Utolsó 20

Friss élmény

Info

Firefoxszal ajánlott, de Google Chromemal se csúnya. Kérdés, válasz, unalom esetén: porcsina (kukac) gmail (pont) com

 

Wall-e

2008.09.26. 19:21 :: mozinauta

Tegnap elkezdődött a várva várt Moziünnep! Én nem voltam rest, és ki is használtam. Az első film a Wall-e volt. Nyáron kihagytam, meg is bántam, de most új esélyt kaptam. Még 3 filmet terveztem be: Hellboy 2, Star Wars, Trópusi Vihar. Ezekről is írni fogok amint megnéztem őket.

Szóval a Wall-e. Mikor megláttam az első előzetest, a legeslegeslőt, amiben a készítők tervezgetnek, azt gondoltam, hogy itt az első Pixar film amit én nem fogok szeretni. Nem a trailer nem tetszett, hanem maga az ötlet. Nem tudtam elképzelni egy animált, magányos robotot. Aztán egyre több kép, trailer, poszter jött a filmből, és lassan észrevettem, hogy tévedtem. Dióhéjban annyi a történet, hogy az emberiség annyi szemetet halmozott fel a Földön, hogy az lakhatatlanná vált. A Wall-e (Waste Allocation Lift Loader, Earth-Class) robotoknak az a feladata, hogy ezt a szemetet eltakarítsák. De 700 év az hosszú idő, ( ennyi idő alatt sem tudnak elkészülni a munkával) és a robotokat nem úgy tervezték, hogy mindent kibírjanak, így szépen lassan mindegyik kikapcsol. Az, hogy az emberek elmentek a Földről, az nem azt jelentette, hogy meg is feledkeztek róla. Időnként egy EVE (Extra-terrestrial Vegetation Evaluator) robotot küldenek a kék bolygóra, ami megnézi, hogy van-e esély a hazatérésre. EVE találkozik Wall-e-val és felpörögnek az események...

A film eleje, míg Wall-e egyedül van a Földön, sokak számára elég unalmas lehet, viszont nekem a kedvenc részeim egyike. Ahogy összegyűjt minden kacatot, és hazaviszi; ahogy filmet néz esténként. És persze a kihagyhatatlan csótány haverja. Az, hogy a filmben alig beszéltek, engem nem zavart. Sőt. Egy beszélő Wall-eval, vagy Evevel szerintem egyáltalán nem lett volna jó. Ez azért is lehet, mert az animátorok a karakterek mozgásával, "mimikájával" mindent el tudtak mondoni amit akartak. Wall-eról néha Spongyabob jutott eszembe:) Jó, nem a legjobb hasonlat, de néhány mozdulata meg arckifejezése teljesen olyan volt. A filmbéli emberekről csak annyit tudok mondani, hogy viccesek. Az előzetesből kiderül, hogy vannak benne emberek is, szóval nem spoiler. Meg amúgy is, szerintem mindenki látta már rajtam kívül.

"I didn't know we had a pool!"

Nekem van egy olyan szokásom, hogy a jó filmek után 5-10 percig nem beszélek senkivel. Emésztem a látottakat, és ha kész vagyok elmondom mit gondolok róla. A Wall-enál nem így történt. A stáblista alatt simán megbeszéltem a haverommal a filmet. Ez viszont nem azt jelenti, hogy nem tetszett! Éppen az ellenkezőjét. Csak ez egy Pixar film volt. Könnyen emészthető, és egy hosszú nap után nagyon jól esik. Jó szórakozás sok nevetéssel.
Negatívumokat is mondhatnék, de nincs kedvem. Én nagyon szerettem ezt a filmet és másoknak is ajánlom!

1 komment

Címkék: vélemény film mozi wall e

A bejegyzés trackback címe:

https://mozinauta.blog.hu/api/trackback/id/tr66683428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.09.27. 00:28:44

Szerintem az év egyik legjobbja. Alig van benne duma, ez néha zavaró a filmekben számomra, mikor csak bambulnak meg néznek és nem szólnak egy szót sem, de itt jól működött
süti beállítások módosítása