HTML

Utolsó duma

  • Newzoli: Előbb láttam a filmet amit szeretek...aztán elolvastam a 2 könyvet...amit IMÁDOK!!Számomra totál é... (2011.07.30. 12:51) Alice Csodaországban
  • Shyllard: :D Eddig észre sem vettem ezt, pedig láttam már a trailert :) Mindenesetre a film várós és a Muse ... (2011.04.17. 19:47) Crazy, Stupid, Love trailer
  • Shyllard: Csodálkozok, hogy a készítők komolyan elhiszik, hogy ez a film sikeres lesz. Jesszus, hiszen ebben... (2011.04.17. 19:26) Kinek a pap...
  • milliliteratura: van benne pár jó snitt. remélem, nem ez az összes a filmben. ha nem lesz a gagyi a sztori, még jó ... (2011.04.16. 10:31) Majmok előzetese
  • LtGlove: Na de, hogy Heimdall fekete... Tipikus amerikai film. (2011.03.22. 21:28) Thor és a haverok
  • Utolsó 20

Friss élmény

Info

Firefoxszal ajánlott, de Google Chromemal se csúnya. Kérdés, válasz, unalom esetén: porcsina (kukac) gmail (pont) com

 

Star Wars 3D

2010.09.29. 19:39 :: mozinauta

 Igen, eddig tartott, míg Lucast is meggyőzte a könnyű pénzszerzés újabb formája. Érzitek ezt? A levegőben közfelháborodás és rajongói bojkott szag kering.
Az átalakítást az ILM (Industrial Light and Magic) végzi majd, és 2012-ben akarják bemutatni az első részt. Mármint a Baljós árnyakat.
Fölösleges? Igen. Jobb lesz tőle bármelyik film? Erősen kétlem. Beülnek rá az emberek? Attól tartok. Bár ha szerencsénk van, addigra lecseng a 3D mizéria.

2 komment

Címkék: film mozi star wars 3d

A bejegyzés trackback címe:

https://mozinauta.blog.hu/api/trackback/id/tr212332984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.09.30. 12:22:29

Lucas egy zseni.

Kitalált valamit 35 éve, és azóta is abból él :)

Én azért megvárom az 5D verziót.

LtGlove 2010.09.30. 13:09:24

Én inkább nézném meg a harmadik trilógiát, mert a régire 3D-ben nem vagyok kíváncsi. Az ILM amúgy is összeszedhetné magát, mert nagyon gyatra munka volt az első trilógia.
süti beállítások módosítása